دانلود برنامه Desktop Icon Toy v4.5 (مدیریت دسکتاپ)


اگر شما از آن دسته از کاربرانی هستید که همیشه در زندگی به دنبال خلاقیت و نو آوری بوده نرم افزار فوق نرم افزاری است که با استفاده از آن می توانید محیط دسکتاپی متفاوت داشته باشید.
نرم افزار Desktop Icon Toy یک ابزار خیلی خوب برای تغییر نحوه نمایش آیکون های Desktop شما است. این نرم افزار به شما اجازه می دهد آیکون های بسیار زیبا و حرفه ای را جایگزین آیکون های خسته کننده ی Desktop تان کنید. تابحال ابزارهای زیادی برای مدیریت Desktop ارائه شده است ، مثل دسته بندی کننده آیکون ها و شفاف کردن پس زمینه ی آیکون های Desktop، اما هیچکدام از آنها قادر به آیکون های متحرک و رقصنده ، دادن جلوه های شناور به آیکون ها، حذف متن و... نیستند. که در زیر برخی از قابلیت های این نرم افزار را مرور می کنیم.
ایجاد آیکون های رقصنده
با کشیدن و رها کردن آیکون های Desktop ، آنها شروع به حرکت در اطراف Desktop خواهند کرد تا وقتی که بر روی Desktop دوبار کلیک کنید که بسته به سرعت کشیدن و رها کردن آیکون سرعت حرکت آنها تغییر خواهد کرد. با سرعت کشیدن و رها کردن منجر به سریعتر حرکت کردن خواهد شد و آهسته کشیدن و رها کردن باعث آهسته حرکت کردن آیکون ها می شود.
جلوه های شناور
شما می توانید به آیکون ها جلوه های بصری ایجاد کنید تا وقتی موس را روی آنها به حرکت در آوردید آن جلوه ها رو مشاهده کنید. مثل رقصیدن آیکون ، چشمک زدن یا لرزش متن آیکون و ...
اندازه آیکون ها
امکان تغییر اندازه ی آیکون های وجود دارد. اندازه های امکان پذیر : 48×48 , 64×64 , 128×128
پنهان شدن خودکار آیکون ها
امکان پنهان شدن خودکار آیکون ها با خارج شدن موس از روی Desktop یا از روی آیکون ها وجود دارد.
با این قابلیت می توانید بهتر و راحت تر تصویر زیبای پس زمینه ی Desktop تان را مشاهده کنید.
تغییر چیدمان آیکون ها
- می توانید نوع چیدمان آیکون هایتان را به شکل های متنوعی تغییر دهید:
برای مثال آنها را شکل دایره ، مثلث ، بیضی ، ساعت ، قلب و شکل های جالب دیگر دربیاورید.

قابلیت های كلیدی نرم افزار Desktop Icon Toy:
- چیدمان دقیق آیکون ها بر اساس تعریف الگو
- اضافه کردن جلوه به آیکون ها هنگام چیدمان
- تغییر چیدمان آیکون ها هنگام اضافه/حذف آیکون ها
- چیدمان بر اساس نام آیکون ها
- قابلیت پنهان نمودن متن آیکون ها
- امکان قفل کردن آیکون ها
- قابلیت پنهان نمودن آیکن ها طوری که تنها قادر به مشاهده متن آنها می باشید
- حذف علامت میانبر از آیکون ها
- ذخیره و بارگذاری اشکال و لایه های ایجاد شده از آیکون ها
- تغییر پس زمینه ی آیکون ها و رنگ متون
- شفاف کردن پس زمینه ی آیکون ها
- و ...

دانلود در ادامه مطلب...

ادامه نوشته

دانلود برنامه چت (اسکایپ)

نام نرم افزاری می باشد که به شما امکان برقراری ارتباط صوتی را با دوستان از طریق اینترنت فراهم می کند. این برنامه همانند تلفن عمل کرده و دو طرفی که قصد ارتباط با یکدیگر را دارند باید این برنامه را نصب داشته باشند. همچنین در این برنامه امکان برقراری ارتباط تصویری به وسیله دوربین های اینترنتی و گفتگوی متنی و حتی انتقال فایل نیز وجود دارد. این نرم افزار از کیفیت بالایی در انتقال صدا برخوردار می باشد حتی بیشتر از ارتباط تلفنی که از مناطق دور برقرار می شود. به عنوان مثال شما اگر از داخل ایران به یکی از اقوام خود در کشوری نظیر فرانسه تماس بگیرید در هنگام صحبت باید مکث کرده تا صدا با کمی تاخیر به شما و یا طرف مقابلتان برسد، اما به کمک این نرم افزار شما به راحتی با دورترین مناطق نیز می توانید با وضوح و کیفیت بالا تماس بگیرید. این برنامه مانند دیگر برنامه های مشابه همانند یاهو مسنجر در هنگام برقراری ارتباط صوتی دچار قطعی و نویزهایی که باعث اختلال در صدا می شوند نمی شود.

برای استفاده از این نرم افزار بعد از نصب برنامه کافیست شما از طریق نرم افزار در سایت این برنامه ثبت نام کرده و برای خود یک شناسه کاربری شخصی بسازید.

از دیگر امکانات این برنامه یافتن دیگر افرادی که از این برنامه استفاده می کنند و امکان برقراری تماس با آنها می باشد. شما می توانید آن ها را به لیست دوستان خود در برنامه اضافه کنید. همچنین شما این امکان را خواهید داشت تا دوستان خود را طبقه بندی کنید.
از قابلیت های دیگر این نرم افزار می توان به تماس تلفنی به شماره تلفن های دیگر اشاره کرد. به این صورت که شماره تلفن دوست خود را در برنامه وارد می کنید و با او تماس می گیرید! به این صورت در واقع شما از اینترنت با تلفن شخصی دوستتان تماس گرفته اید (البته این قابلیت رایگان نیست).

قابلیت های کلیدی نرم افزار Skype:
- تماس نامحدود و رایگان در هر نقطه از دنیا با دیگر استفاده کنندگان از Skype
- قابلیت تماس تصویری
- قابلیت چت کردن با بیشتر از 100 در نفر در گروه های چت
- قابلیت
Conference call تا چهار نفر به صورت هم زمان
- توانایی تماس با تلفن عادی (با قیمت مناسب) حتی با کیفیت بهتر از تلفن معمولی
- نمایش لیست دوستان شما

- و ...

دانلود در ادمه مطلب...

حجم :29.7 مگابایت

ادامه نوشته

دانلود مرور گر گوگل کروم


مرورگر وب جدید Google Chrome - گوگل کروم، از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آنرا با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.
مرورگر کروم از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. به ویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون "جعبه شنی" و مرور ناشناس اینترنت.
گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد. اما آیا این تفاوت های امنیتی کروم باعث می شود این مرورگر در جلوه کاربران متمایز ظاهر شود؟
گوگل کروم از قابلیتی معرفی شده در Internet Explorer 8 بهره می برد با نام مرور ناشناس (Incognito) که اجازه می دهد کاربر در این وضعیت با مرور وب سایت ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم زنده خواهند بود.
همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند.

این جعبه شنی در واقع به مفهوم ساده به معنی آن است که هنگامی که یک مهاجم سعی می کند به درون مرورگر نفوذ کند و بتواند از طریق آن به فایل های سیستمی و ریجستری دسترسی پیدا کند، مرورگر در وضعیت جعبه شنی کار را برای مهاجم سخت تر می کند زیرا وی می بایست اکنون راهی نیز برای دور زدن جعبه شنی فراهم کند. به این طریق که جهبه شنی از ترجمه و تغییر فایل ها توسط موتور نمایش دهنده صفحات وب جلوگیری می کند و از دخالت بیرونی در رجیستری، فایل های سیستمی و هر خواندن و نوشتن دیگری از روی فایل های مهم ممانعت می کند.
اجرای هر Tab در مرورگر Chrome باعث خواهد شد که هر اپلیکیشن وب در پنجره جعبه شنی مخصوص به خود باز شود و در لایه امنیتی از دخالت مرورگر در فایل های حساس سیستم جلوگیری می شود. حتی فایل های اضافه شونده (Plug-ins) نیز در محیط دیگر حافظه Sand Box بصورت امن اجرا می شوند.
اما هنوز با وجود رقابت مرورگر ها برای تامین محیطی امن تر برای کاربران، گوگل کروم شاید نتواند با وجود ارائه نسخه آزمایشی Internet Explorer 8.0، نسخه 3 فایرفاکس و اپل سفری محلی جدا برای ارائه خود پیدا کند.
در بخش مثبت نگری، گوگل کروم کاملاً کد باز (Open Source) ارائه شده است تا هر متخصص امنیت و کارشناس برنامه نویس بتواند در بهبود برنامه نویسی این مرورگر خود را سهیم کند. بنابراین تجهیز امنیتی گوگل کروم با سرمایه مناسب گوگل و توسعه گری کدباز در دسترس می باشد. اما آیا مرورگر فایرفاکس این برتری را در گذشته به کاربران معرفی نکرد؟
گوگل ادعا کرده است که مرورگر جدیدش بسیار سریعتر و قابل‌اطمینان تر از هر مرورگر دیگر تا به امروز است. نکته جالبی که در مورد این مرورگر وجود دارد این است که هر برگه (tab) پردازش جدای از دیگری دارد و در صورت کرش کردن یک صفحه، بقیه صفحات جدا گانه بارگذاری می‌شوند و کل مرورگر هنگ نمی‌کند. همچنین این مروگر تحت موتور جاوا اسکریپت V8 اجرا می‌شود.

قابلیت های كلیدی نرم افزار Google Chrome:
- سرعت بالا در بارگزاری صفحات
- دارای قابلیت ‏Tabbed Browsing (باز شدن تمام صفحات در یك صفحه)
- امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت
- جلوگبری از خطرات احتمالی Spy-Ware ها و دزدان
- جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی بی مورد (PopUp - Blocker)
- محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی
- زیبایی در طراحی
- دارای پوسته های مختلف
- پشتیبانی از تمام نسخه های ویندوز از جمله ویندوز 7

-و...

دانلود در ادامه مطلب...

ادامه نوشته

دانلود نرم افزار ایجاد و ویرایش فایل های پی دی اف

نرم افزاری قدرتمند از كمپانی ARTS-PDF است كه جهت ایجاد و ویرایش انواع فایل های PDF و تامین امنیت آن ها بكار می رود. این نرم افزار قادر است انواع فایل های مختلف از جمله فرمت های Word, Excel, PowerPoint®, Photoshop®, HTML, rich text, BMP, TIFF, GIF, JPEG, JPEG2000, PNG و ... را تنها با یك كلیك ساده (با عمل Drap&Drop) به اسناد PDF تبدیل كند. پس از نصب این نرم افزار، یک Toolbar به بالای محیط كاربری نرم افزار Office ویندوز شما اضافه می شود كه جهت دسترسی سریع به این نرم افزار و تبدیل سریع  این فایل ها به فرمت PDF به كار می رود. نام قبلی این برنامه Nitro PDF Professional بوده است. Nitro PDF قابلیت های ویرایشی پیشرفته ای را در اختیار كاربر قرار می دهد كه جهت ویرایش این گونه فایل ها و تغییر در اشیاء موجود در PDF ها بكار می روند. همچنین از توانایی بالایی در جهت حفظ امنیت فایل های PDF برخوردار است كه از آن ها می توان به امكان پسورد گذاری بروی فایل های تولید شده و اعمال كد گذاری های 40-bit و 128-bit كلیدی و یا قابلیت Watermarking آن، جهت حفظ كپی رایت اسناد PDF اشاره نمود. این نرم افزار با گردآوری دو قابلیت مختلف تولیدی و ویرایشی، یكی از بهترین نرم افزار های كار با فایل های PDF بشمار می رود، بدین منظور به شما توصیه می شود كه چنانچه زیاد با فایل های PDF سروكار دارید حتما از آن استفاده نمایید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Nitro Pro:
- ایجاد و ساخت فایل های PDF از بیش از 300 نوع فایل فرمت دیگر
- ساخت فایل های PDF تنها با یک کلیک
- ویرایش های تصویری، متنی محتویات فایل های PDF
- تبدیل فایل های PDF به فایل های Microsoft Word, WordPerfect, OpenOffice برای استفاده دوباره
- استخراج متن و تصاویر درون فایل های PDF
- قرار دادن یادداشت بر روی فایل های PDF
- ترکیب نمودن فایل های documents, spreadsheets, presentations در قالب یک فایل PDF
- محافظت از فایل های PDF و ایجاد محدودیت در برابر خواندن، ویرایش، استخراج محتویات و چاپ
- پسورد گذاری با استفاده از سیستم های کدگذاری 40-bit و 128-bit
- ساخت فرم در فایل های PDF برای وارد نمودن اطلاعات توسط کاربر
- جستوی کامل و با امکانات فایل های PDF و ساخت Index برای جستجوی آسان
- چاپ با کیفیت و حرفه ای فایل های PDF
- ضمیمه نمودن فایل صوت به فایل PDF
- اضافه نمودن Stamp
- پشتیبانی از زبان فارسی در ساخت فایل های PDF از طریق نرم افزار Word
- و ...

دانلود در ادامه مطلب...


ادامه نوشته

دانلود برنامه پی دی اف خوان


Adobe Acrobat نام محصول با سابقه و بسیار مطرح کمپانی Adobe و سازنده فورمت بسیار رایج کتب الکترونیک PDF است که سالهاست با عرضه ی نسخه های متعدد از این نرم افزار مطرح خود، کاربران را در خواندن و گسترش فورمت بسیار توانا و PDF یاری می کند.
فرمت PDF مخفف Portable Document Format است، به معنای فرمت سند قابل انتقال. بدین معنی که شما یک فایل را با این فرمت ذخیره می کنید و آن را میان هزاران نفر به اشتراک می گذارید. امروزه اکثر کتاب های الکترونیکی با این فرمت عرضه می شوند. فایل های PDF دقیقا همانگونه ای چاپ میشوند که شما آن را در مانیتور می بینید، با همان صفحه بندی، فونت و عکس های موجود. بدون اینکه وابسته به محیطی باشند که در آن ساخته شده اند. علاوه بر این امنیت در این فایل ها نسبت به سایر فرمت های موجود بسیار بالاتر است و حتی امکان رمزگزاری روی فایل جهت امنیت بیشتر نیز ممکن است. در این حالت کاربر برای باز کردن و ویرایش این فایل ها نیاز به رمز عبور خواهد داشت.

Adobe Acrobat دارای دو ویرایش Acrobat Reader و Acrobat Writer است که ویرایش Reader درتمامی نسخه ها رایگان بوده و ابزاری برای خواندن تمامی فایلهای PDF در سیستم عامل های گوناگون است. نسخه ی Writer نرم افزار که در چند نسخه ی اخیر ارائه شده ی  شرکت Adobe در یک پکیج قدرتمند همراه با نرم افزار Reader قرار گرفته و با نام Adobe Acrobat Professional شهره شده است که مجموعه ای قدرتمند و کامل از تمامی ابزارهای مورد نیاز برای نمایش هرچه بهتر و خلق فایلها و کتب الکترونیک هرچه قدرتمند و توانا تر PDF است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Adobe Acrobat XI Pro:
- تبدیل مستقیم انواع فرمت های رایج  سندی به فرمت PDF با یک کلیک از محیط نرم افزارهای رایج آنها مانند Word, PowerPoint, Excel, OutLook, Internet Explorer, MS Project, Visio, Access, Publisher و AutoCad و ...
- اسکن کتاب ها توسط فن آوری نوین OCR برای تبدیل به کتب الکترونیک بسیار با کیفیت
- قابلیت بسیار قدرتمند و زیبای امضای دیجیتالی
- سیستم بسیار قوی برای کد گذاری برای روی آثار خلق شده
- امنیت بیشتر بر روی فایل های PDF و همچنین جلوگیری از کپی برداری برای حفظ امنیت امضا های الکترونیکی
- شناسایی خودکار فایل های مربوط به PDF و سند های متنی جهت تبدیل
- سازگاری با برنامه AutoCad و امکان تبدیل لایه ها به PDF
- قرار گرفتن ابزار PDF در برنامه Word برای دسترسی سریع به امکانات تبدیل
- امکان اضافه کردن فایل های ویدیویی من جمله فرمت های FLV به فایل های PDF
- امکان تبدیل طراحیهای 2 و سه بعدی به فایل PDF به همراه خصوصیات فایلهای طراحی شده مانند لایه ها، حجم ها ودیگ خصوصیات به منظور امنیت بیشتر و سهولت در به اشتراک گذاری
- توانایی ادغام چندین فایل متنی با فرمت های مختلف در یک PDF
- امکان ذخیره صفحه های اینترنتی به فایل PDF فقط با فشردن یک دکمه در نرم افزار IE
- تبدیل نامه های الکترونیکی به PDF
- توانایی ذخیره سازی صفحات وب به صورت PDF
- توانایی به اشتراک گذاری فایل ها
- ظاهر جدید و زیبا نرم افزار

- و ...

دانلود در ادامه مطلب...


ادامه نوشته

دانلود نرم افزار فلش پلیر

فایل های ایجاد شده توسط نرم افزار محبوب Adobe Flash گستره ی وسیعی در کامپیوتر ها و سطح وب را به خود اختصاص داده است. به طوری که کمتر کاربری را می توان یافت که روزانه سر و کاری با این گونه فایل ها نداشته باشد از کلیپ ها و بازی ها و بسیاری از آموزش های مالتی مدیا گرفته تا انواع تبلیغات و سرگرمی ها و پخش کننده های آهنگ و فیلم تحت وب و ... ، همه و همه جهت اجرا و استفاده نیاز به نصب ActiveX دارند تحت عنوان فلش پلیر - Flash Player دارند. البته برنامه فوق به صورت رایگان توسط وب سایت Adobe در اختیار کلیه کاربران قرار گرفته و لیکن کاربران فقط قادر به نصب آنلاین Flash Player بوده و اگر این برنامه به هر دلیلی دچار مشکل شود دوباره باید به سایت فوق مراجعه و به صورت آنلاین این برنامه را نصب نمود. در برخی موارد با وجود مراجعه به سایت نصب ActiveX به صورت کامل صورت نمی گیرد و کاربران در اجرای فایل ها دچار مشکل می شوند. جدید ترین نسخه ی Stand Alone این برنامه را که به تازگی منتشر شده است و بی نیاز به ارتباط اینترنتی قابل نصب است را می توانید در ادامه دریافت کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Adobe Flash Player:
- ارتقاء امنیت این نسخه نسبت به نسخه های قبلی
- پشتیبانی کامل از زبان برنامه نویسی Action Script 3
- افزایش کارایی

- و ...

دانلود در ادامه مطلب...


ادامه نوشته

دانلود انتی ویروس NOD 32

بسته ی امنیتی که برای حمایت از کامپیوتر در برابر انواع آلودگی ها و حملات اینترنتی طراحی شده است. البته ESET Smart Security علاوه بر این دو قابلیت، قابلیت های بیشتری را نیز ارائه می دهد که امنیت کامل کامپیوتر را در برابر انواع خطرات اینترنتی تامین می کند.

ESET Smart Security بر پایه 3 رکن ساخته شده است:

ESET NOD32 Antivirus + Antispyware:
این قسمت در حقیقت نسخه بهینه سازی شده محبوب ترین نرم افزار ESET یعنی NOD32 Antivirus v2.7 می باشد
این بهینه سازی باعث ایجاد تغییرات زیر شده است:
- افزایش سرعت جستجو، پاک کردن انواع آلودگی ها. هم اکنون آنتی ویروس این بخش به طور هوشمندانه ای و بدون نیاز به عکس العمل  کاربران انواع آلودگی ها را تشخیص داده و آنها را از بین می برد
- قابلیت Scan کردن کامپیوتر در background و اشغال کردن درصد کمتری از منابع سیستمی برای پایین نیامدن کارایی سیستم در هنگام کار کردن با آن
- قابلیت جستجوی فایل های Archive  شده
- بهینه سازی قسمت آپدیت. کمتر شدن حجم آپدیت ها نسبت به نسخه 2.7
- محافظت از ایمیل ها برای کاربران Outlook Express

ESET Personal Firewall:
دارای فایروالی قدرتمند که تمامی ترافیک های رد و بدل شده بین کامپیوتر محافظت شده و دیگر کامپیوتر ها را در یک شبکه محلی زیر نظر می گیرد
برخی از کارایی های این فایروال:
- مرور همیشگی برنامه هایی که از پروتکل های HTTP و POP3 استفاده می کنند (این پروتکل ها برای وبگردی ،  گرفتن و فرستادن ایمیل مورد استفاده قرار می گیرند) برای آلودگی ها
- جلوگیری از حملات در شبکه های سطح پایین که امنیت کمتری دارند
- فیلتر کردن اطلاعات ورودی و خروجی بر اساس قوانینی که کاربر وضع می کند
- زیر نظر گرفتن همیشگی تغییرات صورت گرفته در فایل های اجرایی

ESET Anti Spam:
این قسمت برای جلوگیری از رسیدن ایمیل های ناخوسته کاربرد دارد قابلیت های این قسمت عبارتند از:
- پشتیبانی از فرمت RCF ایمیل ها
- قابلیت ایجاد Blacklist و Whitelist
- قابلیت کنترل چندین پیام به صورت همزمان
- یکپارچگی کامل با نرم افزار Microsoft Outlook

قابلیت های کلیدی نرم افزار Eset Smart Security Business Edition:
- دارای Firewall و Antispam جامع و کامل
- بهتر شدن محیط گرافیکی نرم افزار
- دارای 2 حالت عملیاتی مختلف برای کاربران معمولی و پیشرفته
- بهبود و خودکارسازی عملیات پاک کردن
- آپدیت های همیشگی
- تنظیمات Export / Import

- و ...

دانلود در ادامه مطلب...




ادامه نوشته

نرم افزار افزایش سرعت کپی فایل ها در ویندوز

نرم افزاری کم حجم و مفید محصول شرکت Code Sector, جایگزینی مناسب جهت کپی و جابجایی فایل های شما توسط ویندوز با سرعتی بالاتر. همچنین می توانید در حین کپی عملیات را متوقف کرده و سپس از همان جا ادامه دهید. این نسخه برای تمامی ویندوز ها از جمله ویندوز ۷ قابل استفاده است. همچنین می تواند از خطاهای رایج در هنگام کپی نیز جلوگیری نماید و مشکل را برطرف کند. این برنامه از بیش از ۲۰ زبان زنده دنیا از جمله زبان فارسی پشتیبانی می کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار TeraCopy Pro:
- محیطی ساده و کاربر پسند
- کپی و انتقال اطلاعات با سرعت بالا
- نمایش سرعت انتقال
- قابلیت متوقف کردن انتقال و از سر گیری دوباره آن
- جلوگیری از خطاهای متداول در هنگام کپی
- پشتیبانی از یونیکد
- پشتیبانی از بیش از ۲۰ زبان زنده دنیا از جمله زبان فارسی
- سازگاری با ویندوز های مختلف از جمله ویندوز ۷ نسخه ۶۴ بیتی

- و ...

دانلود در ادامه مطلب...


ادامه نوشته

دانلود نرم افزار افزایش دهنده دویست درصدی سرعت اینترنت

همانطور که همه می دانیم سرعت اینترنت در کشور ایران به دلایل مختلف نسبتا پائین است و همیشه کاربران از این سرعت شکایت داشته اند. البته نرم افزار هایی هستند که با انجام یک سری کارها می توانند تا حدی سرعت اینترنت را افزایش دهند، این نرم افزار ها با به نوعی تنظیم کردن عملکرد های مختلف نرم افزار های مربوط به اینترنت تا حدی سرعت را افزایش می دهند.

نرم افزار Internet Cyclone ابزاری قدرتمند جهت بهینه سازی و افزایش دویست درصدی سرعت اینترنت سیستم شما می باشد. این نرم افزار قدرتمند با استفاده آسان به صورت اتئماتیک تنظیمات ویندوز را برای افزایش 200 درصدی سرعت اتصالات اینترنتی بهینه می کند. همچنین این نرم افزار با تمام مودم ها، LAN ،ISDN ،CABLE ،DSL ،T1 و دیگر اتصالات سازگار می باشد. این بهینه ساز اتصالات اینترنتی، باعث افزایش سرعت مرورگرهای وب، دانلود فایل ها، ارسال و دریافت ایمیل، چت و کنفرانس های ویدئویی و دیگر دانلودها می شود.

قابلیت های كلیدی نرم افزار Internet Cyclone:- بهینه سازی تنظیمات ویندوز به طور خودکار یا اختصاصی نمودن آن ها
- قابلیت سریع تر نمودن اتصالات اینترنتی بدون تغییر سخت افزار سیستم
- توانایی کار با تمام مرورگرها
- سازگار با تمامی مودم های Dial-Up، اینترنت پر سرعت LAN ،CABLE ،DSL ،DSL (PPPoE) ،T1 و اتصالات دیگر
- قابلیت افزایش سرعت وبگردی، گیم های آنلاین، سرویس های ایمیل، چت روم ها، ویدیو کنفرانس ها و دانلود فایل

- و ...

دانلود در ادامه مطلب...


ادامه نوشته

بازی آنلاین رایگان: جنگ خان ها - ورژن 5.0

بازنویسی تاریخ قرون وسطی! تاخت و تاز روح خان به پایان رسیده است. اکنون با آزاد شدن سرزمین ها از تاریکی روح خان بازیکنان می توانند روی دشمنان خود تمرکز کنند و برای زمین های دیگر مبارزه نمایند. نبرد هیچ گاه به این اندازه حساس نبوده است!

 اولین بازی استراتژیک با قوم پارس و افسانه آرش کمانگیر: بازی زیبای جنگ خان ها همراه با 12 قوم و امپراطوری بزرگ دنیای قرون وسطی ( همراه با قوم پارسیان به سرکردگی یگان افسانه ای آرش کمانگیر ) هم اکنون نگارش جدید بازی خود عرضه کرده است. می توانید هم اکنون امپراطوری خود پایه نهاده و لرزده بر اندام دشمنان خود بیاندازید.
جایزه: در پایان راند هایی از بازی به نفرات برتر جوایزی از جمله کنسول های جدید ویدئویی ، سکه های طلا و جوایز نقدی و غیر نقدی دیگر اهدا خواهد شد و از بازیکنان برتر هر دنیا تقدیر به عمل خواهد آمد. این تنها بخشی از امکاناتیست که جنگ خان ها در اختیار بازیکنان خود قرار می دهد.  

جنگ خان ها برای همه:  جنگ خان ها با سرعت های مختلف و راند های 1 ماه تا 6 ماه محلی مناسب برای هر قشر از بازیکنانی است که وقت و زمان معینی برای تفریح کردن دارند. تنها کافیست زمان تفریح خود را مشخص کنید و دنیای مورد نظر را انتخاب کنید تا یک دوره کامل را به طور حتم تجربه نمایید و لذت ببرید.