دوچرخه سواری کوهستان
دوچرخه سواری کوهستان

دوچرخه سواری کوهستان

بهترین ضربان سنج ها برای دوچرخه سواری

بهترین ضربان سنج ها برای دوچرخه سواری


اگر شما به دنبال افزایش تمرینات دوچرخه سواریتان هستید یکی از ساده ترین روش ها که می توانید عملکرد خودتان را در نظر بگیرید سنجش میزان ضربان قلب تان خواهد بود. اما پیش از آغاز آنالیز تعداد ضربان، احتیاج به یک دستگاه قابل اطمینان برای ثبت تعداد ضربان ها در دقیقه خواهید داشت.
در اینجا به بررسی 5 مدل از بهترین ضربان سنج های بررسی شده در چند سال اخیر می پردازیم. دامنه قیمت این مدل ها از زیر 50 دلار تا بیش از 400 دلار خواهد بود، شما می توانید با تطبیق احتیاجات خودتان در تمرین با میزان بودجه تان مناسب ترین مدل را برای خودتان انتخاب کنید.


BHip 9
قیمت 45 دلار

این مدل توسط شرکتی که در زمینه ساخت تجهیزات ثبت ضربان قلب ورزسی است، با برند BHip تولید می شود. شما می توانید کمترین و بیشترین ضربان مورد نظرتان را روی این مدل تنظیم کنید فلش های روی نمایشگر این ساعت شما را از آستانه و نواحی دستگاههای تولید انرژی بدن آگاه می کند.

Sigma PC-15
قیمت 60 دلار

سیگما PC-15 یک پکیج قدرتمند در برابر قیمتی که برای آن می پردازید، می باشد. یک شکل گرافیکی شدت تپش قلب شما را نشان می دهد. همچنین هر دو مقدار زمان و درصد سپری شده در هر یک از دستگاههای تولید انرژی (فسفاژن، گلیکولیز و هوازی) همراه با متوسط و حداکثر ضربان قلبتان و میزان کالری مصرف شده، بر روی صفحه نمایش قابل مشاهده خواهند بود.


Suunto M4 heart rate watch
150 دلار

امکانات ساعت Suunto M4 Sport شامل سنجش ضربان قلب و اطلاعات تمرینات می باشد. بند موجود در جعبه این مدل براحتی در محل مورد نظر قرار می گیرد و ساعت نیز به سادگی قابل تنظیم می باشد. این مدل فضای زیادی برای حجم بالای اطلاعات ندارد اما یک انتخاب خوب به حساب می آید.


Garmin Forerunner 310XT
250 دلار

در یک بسته بندی کوچک و زیبا عرضه می شود. پس از بازگشت از دوچرخه سواری، تمام اطلاعات موجود به آسانی و از طریق یک رابط وایرلس به نرم افزار تمرینی گارمین منتقل می شود.


Polar CS600X
420 دلار

تمامی محصولات پلار از لوازم حرفه ای دوچرخه سواری می باشند، نصب و تنظیم اطلاعات کاربر، نواحی فعالیت دستگاههای بدن، بستن روی فرمان و سنسور سرعت سنج، زمان زیاری نمی برد. همانگونه که از یک دستگاه ضربان سنج انتظار می رود، سایز نمایشگر بسیار عالی است و حتی در زمان بارندگی کاملاً واضح و خوانا می باشد.

منبع: BikeRadar

نشر اختصاصی دنیای دوچرخه سواری من
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد